Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

+8
N´ERNEST
encefalograma pla
elia_sabatesdetacó
gemma
CRISTINA (INSTITUT)
Cricoco
Cleopatrix
enric
12 participantes

Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  enric Dt Gen 13 2009, 18:39

Iniciem una nova etapa a la xarxa, amb la posada en funcionament d'aquest nou fòrum. Una ferramenta que ve a millorar l'antic llibre de visites i que ens oferix noves funcions i possibilitats, fet que significarà una contundent revitalització de la nostra pàgina web. Potser inicialment semble força complicat familiaritzar-se amb la nova interfaç, però farem tot allò possible per fer nostre aquest nou mitjà de comunicació.

Benvinguts doncs! I no oblideu que haureu de registrar-vos per tal de participar i formar part del grup d'usuaris del fòrum, que conté múltiples opcions i novetats que fins ara no coneixíem. Poc a poc anirem desgranant-les per tal que pugueu aprofitar-les al màxim (avatars, calendari, emoticons, missatges privats, enquestes, possibilitat de compartir imatges i insertar arxius multimèdia, etc). L'aspecte i disseny del fòrum no són definitius, per tant considereu que estem en construcció i, a més a més, en període de proves.

Des d'ací, desitjar-li llarga vida al nou fòrum i que siga realment del vostre grat. Un abraç a tothom! Smile
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Amunt fòrum

Missatge  Cleopatrix Dc Gen 14 2009, 03:18

Hola a tots!!!, ja se que es tard però volia estrenar el foro!!!! M'agrada a mí tot açò té de tot!! Colatillo estas fet un artista!!!!
I ara que per ací ja ens coneixerem tots, vullc dir-vos que anem agafant forces perque estem en gener i ja estan les falles ahí!!!
Aixina que ara ja no parem!!! Ens vegem, besaetes per a tots!!!!! VISCA LA FALLA BARRI SANT FRANCESC!!!!!!
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty NOU FORUM

Missatge  Cricoco Dc Gen 14 2009, 13:59

Hola fallerets!!!!!!
Que be que ja tenim nou fòrum. I que be q ja no parem, q falles ja estan açí.Aiiiiiiiiiiiii!!!!!!
Va a possar-se les piles q tenim moltes disfreses q fer(e Cleopatrix)
Fem falla.... i que, no fem cap dinar, sopar, berenar???????.......
Cricoco
Cricoco

Nombre de missatges : 5
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  CRISTINA (INSTITUT) Dc Gen 14 2009, 14:45

Eeeihhh!!, quin mono de falles ja, veritat??
El dissabte vaem fer la presentació nostra, i menys el temps, tot lo altre va anar be.
Colatillo, enhorabona per el nou forum!!!!; es que este xiquet, val per a tot!!!
Ja no ens queda res, en 4 dies ja tenim ahi les Falles!!! Bessets per a tots
CRISTINA (INSTITUT)
CRISTINA (INSTITUT)

Nombre de missatges : 4
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  gemma Dc Gen 14 2009, 14:55

Hola!!!!! perfi nou foro ehhhhh??? el que pasa es que jo no el domine encara, jejejejje....poquet a poquet!! Si si si...falles ja estan aci, esta nit reunió!!! que no falte ningú, ehhh. Besetssss
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  elia_sabatesdetacó Dc Gen 14 2009, 17:17

Hola fallers!!!!!!!!!!!

Com esteu? preparats? q ara ja va de bo! veritat Cleopatrix??? jajaja. Enhorabona pel nou format del forum i ara a vore com funciona, ja q aquest es molt més complet q l'altre. Saludar als q ja estan registrats i als demés animar-los a q entren i així podrem continuar contant cosetes com abans. Molts besets.

Cris, ja estas preparada per a fer disfreses? jajaja cheers cheers cheers cheers
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty [color=green]FORUM NOU!!!!!!!!!!!!!!![/color]

Missatge  encefalograma pla Dj Gen 15 2009, 23:27

Bones!!!!!!!!!! kom va tot??? este forum és de professionals, e?? és xulíssim!!!!!!! Enhorabona Enric. Senyorites k feu??? el meu cap explotarà en un moment o altre, tinc unes ganes d'acabar .... i la cavalcada???ja està ahi!!!!!!!!!!!!!!!!! kina ilu,jajja. Molts besets. study
encefalograma pla
encefalograma pla

Nombre de missatges : 13
Age : 36
Registration date : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty GRÀCIES.......

Missatge  N´ERNEST Dv Gen 16 2009, 23:42

Gràcies... ja soc açi, al nou foro. Estic desvanida.... com si fos el meu regal de reis...jajajajaja....Bó, com que el foro es nou no me pogut ressistir i he decidit renovarme jo mateix....i també hem trobe feliç jajajaja....però bo seguix sent jo.
Aprofite per a saludar a tots i totes a mes de felicitar-te enric....QUE ILU........
N´ERNEST
N´ERNEST

Nombre de missatges : 12
Age : 64
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  xarito! Ds Gen 17 2009, 01:17

Holaaaaaaaaaaa!!! com va tot pr aci?? jo estic asi averiguant cosetes del nou fòrum,jeje.Bo xikets açó ja esta ací, k ganeeeeeeeeeeesss!!!! encefalograma encara no hem començat i ja volem acabar, ah??? esk no estem acostumaes,jeje,mosatros marejol,jeje.Bo dir k ja tinc el material preparat ara kuan acabem els examens ens posem,jeje ja tinc ganetes de començar a trafegar amb el trage amunt trage avall!!!! kina ilu!!!Bo wapets men vaig a continuar....Besaetes per a tots!!!
xarito!
xarito!

Nombre de missatges : 5
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Ja sóc aquí !

Missatge  micalet de la safor Ds Gen 17 2009, 01:54

Hola foreres/os ací està micalet.
Espere que el nou camí del foro siga llarg i agradable per totes i tots.
Estem ja immersos en un nou exercici faller. Que siga per tots plaent i agradòs.
No m'enrotlle més, que Marc acaba de fer 12 anys i ho cel·lebrem jugant al triviial de la Wiiiiiiii!!!!. Bona nit.
micalet de la safor
micalet de la safor

Nombre de missatges : 4
Registration date : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  MARISOL Ds Gen 17 2009, 17:19

Pues jo tambe vullc estrenarme al nou foro, i donarte la enhorabona Enrique, perque esta molt xulo, encara que ara es tot un trafec entrant açi i alla, pero poc a poc, averiguarem tots els pasets. Als meus xiquets i xiquetes que esteu en plenos examens, desitjarvos sort i que estudieu molt, que ja vos queda poc, i despres a disfrutar de la falla, cavalgata, dinars, sopars, xarrar, teatre, etc...,quina iluuuuuuuuuuuuuuuu
MARISOL
MARISOL

Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty aci no parla ninguuuu

Missatge  Moreneta Dc Gen 28 2009, 22:21

que passa???no parla ningu???esteu massa ocupats fent les disfresses???jejejej
Moreneta
Moreneta

Nombre de missatges : 7
Age : 34
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Holaaaaaaaaaaaaaaaa

Missatge  Cleopatrix Dj Gen 29 2009, 19:05

Es veritat açò esta apagat!!!! I es que ja anem de cap, que si el teatre per ací, i les disfresses per allà, no parem!!!! Però es que ja ho tenim ahí i té que estar tot apunt. Les de les Valencies que acaben prompte, que per ací vos trobem a faltar!!! Besets a tots!!!
Colatillo no el veig el pèl !!!! farao
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Ni jo a tu tampoc! XDD

Missatge  enric Dj Gen 29 2009, 20:05

Xica, posi estic reclaman-te! bounce jajaja! (mira que m'agrada el smiley dels botets...)
Esta nit m'assomaré, val? Estava (i encara estic) d'exaaameeens!!
Per cert, t'agrada el meu avatar? jijiji... king

Les de les Valències com heu porten? Espere que bé! Wink

Dissabte que ve, NIT DEL FALLER... Suspect si ha de ser com l'any passat (número alt), em pensaré d'anar... que al sant demà és un tot una ressaca i un mareig i...! jajaja!

N'ERNEST!!! Necessite un kit-kat (i un Tia Maria)... esta nit vens? bounce
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty JO TAMBÉ KIT-KAT

Missatge  N´ERNEST Dj Gen 29 2009, 22:18

Jo també..jajaja. i clar que vaig aquesta nit¡¡¡¡. Però no te ho pergues que aquesta colla no porta res. Ahir es ho deia, i si temin algum problema com poden pensar????? A vore algo.... porteu algo...¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajaja...... Bó, vine igual s´han enrecordat i si no es axí el kit-kat amb aigua i un cigarret. ........ 9,30 o 10 en vejem.....
PD: Lo del aigua es per profitar...... ja m´entens jajajajaja...... jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor
N´ERNEST
N´ERNEST

Nombre de missatges : 12
Age : 64
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc! Empty Re: Benvinguts al nou fòrum de Sant Francesc!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum