Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PRÒXIMA PARADA: 2011

5 participantes

Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty PRÒXIMA PARADA: 2011

Missatge  enric Ds Mar 20 2010, 21:31

Falleres, fallers, amigues i amics, veïns i veïnes del barri de Sant Francesc (jajaja)... ESTIC BALDAAAT! Però ha valgut la pena, s'ho val per gent com vosaltres, perquè ha estat un any especial, perquè la meua amiga Marta ha complit el seu somni (ENHORABONA, HAS ESTAT UNA FALLERA MAJOR DE BANDERAA!), perquè s'ha treballat de valent (CAVALCADA, LLIBRET, MONUMENTS, PRESENTACIÓ, TEATRE I MOLTÍSSIM MÉS!), perquè anem a continuar treballant amb la mateixa il·lusió i el mateix esperit... i sobretot, perquè LA FALLA BARRI SANT FRANCESC VA CONFIAR AHIR DIVENDRES LA PRESIDÈNCIA DE LA COMISSIÓ A UNA DONA, un fet històric donat que Mª JOSÉ ESCRIVÀ serà la primera dona que presidirà en solitari una comissió fallera a la nostra ciutat. ENHORABONA, TIA!

Podria escriure un llibre amb mil i una anècdotes, però segur que me n'oblidaria de moltes. Això ja ho deixem per al pròxim soparet... si és de germanor millor, no Marina? jajaja!

Una besada i a pel 2011!
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty pròxima parada 2011

Missatge  N´ERNEST Dl Mar 22 2010, 22:38

Quan de temps......
Un 10 per tot...però com diu Enric.....estic morta.
Seran els any, els dies.......noooooooooooo............. son tantes nit de vetlar i pasar-ho mol bé, que despres oblidem que cumplim anys.
Als presis del 2009/10.......moooooooooooolt bé. Ha estat un plaer acompanyar-vos.
I a la nova presi.....que vols que et diga........jo també vull que sigues ma tia....... jajajajajajaja. Besets molt forts i a divertir-mos com sempre.
N´ERNEST
N´ERNEST

Nombre de missatges : 12
Age : 64
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty TOT PER L'AIRE!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  encefalograma pla Dt Mar 23 2010, 13:26

Ja estem ací de nou!!!!!! i quina millor forma de tornar al fòrum que per donar l'ENHORABONA a Marta i a Blanca i als nostres presidents, heu deixat el llistó altíssim!!!!!! Però per la part que em toca, vull dir-li a Marta que he disfrutat moltíssim amb ella, que és una lluitadora i que té un cor enorme... et mereixies aquest premi!!!!!!!
Per altra banda, donar la SUPERENHORABONA a MªJosé... tita no t'agobies, anem a fer tot i més per tu ( com fas tu per la falla!!!).

A vore si ens enganxem altra volta al forum,no???
PD: jo ja estic recuperada , però la veu no em torna..jajaja. Enric aquest dissabte MÉS!!!!!
encefalograma pla
encefalograma pla

Nombre de missatges : 13
Age : 36
Registration date : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty Re: PRÒXIMA PARADA: 2011

Missatge  elia_sabatesdetacó Dt Mar 23 2010, 20:30

un any més i continuem amb les mateixes ganes de fer festa, per dos motius, al observar com persones com marta,blanca i kiko han viscut el millor any de la seua vida i estem satisfets de la seua representació i com no de veure la feina de tota la falla encapçalada per santi i manoli, enhorabona, han estat dos anys de feina pero com diu rosana hi ha qui disfrutem vetlant, ho pasem de mag-ravilla!!! jajajajaja. I l'altre motiu es la mirada cap endavant, i més satisfactória aquest any al voret a tu, Mª José al front de tots nosaltres, saps que estarem ahí en tot moment i volem que disfrutes molt d'aquest nou càrrec perque saps que nosaltres ho farem. Molts besets i endavant


PD: tinc ganes de falla!!! q fem? sopem?
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty Re: PRÒXIMA PARADA: 2011

Missatge  Cleopatrix Dj Mar 25 2010, 11:25

Hola a tots, quant de temps sense entrar per ací!!!
Jo també desde ací vullc felicitar als carrecs de 2009/10 perque hem demostrat que treballant, les coses ixen., i com diuen les meues amigues per ahi dalt, disfrutem quant ens fan les tantes del matí.
I com no Mª Jose ENHORABONA!!!! els que el coneixem bé, sabem que ho faràs millor imposible perque vius per la falla. I els que estem al teu costat t'ajudarem en tot i més perque t'estimem a tu i la falla.
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty SANT FRANCESC ÉS NOTÍCIA!

Missatge  enric Dj Mar 25 2010, 14:57

El periòdic EL MUNDO publica avui dijous 25 de març aquesta notícia a l'edició comarcal. Sant Francesc, de nou, capdavantera!

PRÒXIMA PARADA: 2011 Elmund10
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

PRÒXIMA PARADA: 2011 Empty Re: PRÒXIMA PARADA: 2011

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum