Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FELICITATS ENRIQUE

+9
elia_sabatesdetacó
N´ERNEST
Fortet
SUSANA
Cricoco
Cleopatrix
gemma
MANOLI
MARISOL
13 participantes

Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty FELICITATS ENRIQUE

Missatge  MARISOL Dl Feb 09 2009, 12:17

Bon dia, vullc ser la primereta en felicitar al meu nebot Enrique, i dirte que tu el mereixes moltisim estes felicitats en el foro, perque teu curres un monto, mos tens informats de tots els actes, fotos, albums, teatre, aniversaris, etc. i aixo no es fa en un moment, porta la seua feina, i tot per la Falla, perque la portes al coret, desde que vaes naixer, sempre innovant, enhorabona per tota eixa feina diaria. Desitge que pases un feliç any, i nosaltres sempre al teu costat, perque apart del meu nebot, i fillol, eres el meu amic, un beset ben fort , de ton tio Vicent i el teu cosi Jorge, que no tenen nebot i cosi per ascomensar. FELICITATS ENRIQUE I SIGUES MOL FELIÇ.
MARISOL
MARISOL

Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty MOLTES FELICITATS ENRIQUE

Missatge  MANOLI Dl Feb 09 2009, 13:21

Moltes felicitats Erique, eres un xic que arrivara fins vullga,tens una capacitat per a fer que tot isca be i molt be. Embarassed Embarassed Embarassed Eres un amic. Embarassed Embarassed Embarassed
MANOLI
MANOLI

Nombre de missatges : 3
Age : 55
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty MOLTISIMES FELICITATS!!!!!

Missatge  gemma Dl Feb 09 2009, 13:35

Enrique moltes, moltes, moltes felicitats!!!!!! espere que disfrutes d'aquest dia i desitge que continues així com sempre perquè eres una persona estupendaaaaaaaa..... Very Happy Very Happy Very Happy
Ehhhh!!! i vullc vore la foto en Guille en la banda, jejejejej.... i per cert, quina coincidència que també es el cumple d'ell...felicitats Guillermet!!!! Wink Wink Wink
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  Cleopatrix Dl Feb 09 2009, 17:45

Enric, MOLTISIMES FELICITATS!!!! Desitge que passes un bon dia, i un bon any. encara que volia dir-te que el vaig demanar una imatge del dia per a huí i no las posà. M'agrada la que hi hà, però tú més que ningú mereixies huí estar ahí!!!!
Que sigues molt feliç i jo continuant gaudint de la teua amistat!!! Molts besets!!!
farao farao farao farao farao farao farao
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty FELICITATS ENRIC

Missatge  Cricoco Dl Feb 09 2009, 17:51

MOLTES FELICITATS!!!!!ALTRA VEGADA......
ESPERE QUE SIGUES MOLT FELIÇ...QUE PASSES UN BON DIA...I QUE? HO CELEBREM PRONTE?..
MOLTS BESETS

PD. MOLTES FELICITATS TAMBE PER AL GUILLE. UN ABRASET MOLT FORT Very Happy
Cricoco
Cricoco

Nombre de missatges : 5
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  SUSANA Dl Feb 09 2009, 18:56

MOOOOOLTES FELICITATS ENRIQUE!!!!!! ERES GENIAL I ESPERE QUE NO CANVIES MAI PERQUE COM DIU ELHIMNE DE LA NOSTRA FALLA, ERES DE LO BÓ LO MILLOR. MOLTS BESETS I FELICITACIONS TAMBE DE PART DEL PUNXA I DE JOSEP
SUSANA
SUSANA

Nombre de missatges : 7
Age : 48
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Aniversari Enrique

Missatge  Fortet Dl Feb 09 2009, 19:30

Sembla que va ser ahir (i no es un topic) i ja han passat 23 anys. Ta mare i ton pare el desitgem un FELIÇ ANIVERSARI, que tingues un día excepcional i que continues per el mateix camí de treball, no tan sols a la Falla sino a tot alló que la vida et porte d'ara endavant. Ahí sempre ens trobaras als dos.
Fortet
Fortet

Nombre de missatges : 4
Age : 66
Registration date : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  N´ERNEST Dl Feb 09 2009, 22:18

PENSAVES QUE NO HO POSARIEN.........
FELICITATS I QUE ES COMPLISQUEN TOTS ELS TEUS DESITJOS QUE TENS EN LA VIDA. A PER TOTES.
PD.: QUE BONIC FORTET¡¡¡¡¡¡¡¡
N´ERNEST
N´ERNEST

Nombre de missatges : 12
Age : 64
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  elia_sabatesdetacó Dl Feb 09 2009, 23:20

Bona nit!!!!!!!!!!!

Ja esteu al disfràs????????????????' jajajajajaja

Be, anem al que toca!!! Enric moltísimes felicitats i disfruta molt i com diu patri: i la imatge del dia!!!!!!!! Sabem que la crida es molt important pero podries haver fet una imatge doble!!!!! Pero no patisques, en pose jo una açí ( q segur q el recorda un bon moment )i per a l'any que ve la Patri i jo ens ensenyarem a posar imatges, jajajaja.

Besets i ja ho celebrarem.

FELICITATS ENRIQUE Img1775webnv2

Razz Razz Razz Razz Razz
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty FELICITATS ENRIC

Missatge  encefalograma pla Dl Feb 09 2009, 23:31

Moltíssimes felicitats enric!!!!!!!!!!! espere que vaja tot bé i no canvies mai. A més, que fariem sense tu??? Ho celebrarem este cap de setmana ok??? Molts besets xuli!!!
encefalograma pla
encefalograma pla

Nombre de missatges : 13
Age : 36
Registration date : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  enric Dt Feb 10 2009, 02:55

I què faria jo… sense totes i tots vosaltres?
Si ja em sent afortunat per pertànyer a aquesta Falla, compartir-la amb vosaltres és tot un regal!
M’heu tret els colors! Embarassed Rolling Eyes Wink
Moltíssimes gràcies per les vostres felicitacions i dir-vos que aquest cap de setmana esteu tots convidats!! PAGA FORTET!! Jajaja… (o, si es presta, MARISOL!) Que nooo! Jejeje…
Felicitats també per a Guille!! Gemmaaa, ací està la foto!! JAJAJA! Gràcies a MªJosé pel prèstec! L’any que ve, repetim!
bounce bounce bounce

FELICITATS ENRIQUE Ndf09_10

Demà, si pot ser, complet reportatge a la web de la Crida i la Nit del Faller. Si teniu material, encara pot entrar a formar part de la galeria oficial. No féu tard i envieu-les a la bústia (info@fallabarrisantfrancesc.org).

Una besada a tothom i un abraç! king
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  xarito! Dt Feb 10 2009, 16:29

Enrique encara que un poc tart, però les xufes estes em van furtar el internet i l´ordinador es va cansar d´estar enxufat,jeje.MOLTISSIMES FELITATS!!!Espere que hages pasat un bon día i el mereixes lo milloret per tota la feina que fas i per lo bona persona que eres.Moltes Felicitats!Besets! Smile Smile Smile Smile
xarito!
xarito!

Nombre de missatges : 5
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  glo Dt Feb 10 2009, 20:41

Hola Enric! Volia, un poc tart per cert, felicitarte en el dia del teu aniversari. Espere que continues sempre igual. Besets.
glo
glo

Nombre de missatges : 2
Registration date : 17/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty GRÀCIESS!!

Missatge  enric Dc Feb 11 2009, 00:51

Moltes gràcies! Tota feina és poca quan es tracta d'aquesta falla, treballar per als teus (i ho sabeu per experiència) és la tasca més gratificant. El diumenge ho celebrem! (perquè dissabte... me'n vaig de marxaa! bounce JA JA JA!)

Recordeu de començar a enviar totes les fotos que tingueu d'aquest passat dissabte!

I demà, al reproductor de la pàgina principal, àudio del Pregó i la Crida...

Fins prompte! Wink
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS ENRIQUE Empty Re: FELICITATS ENRIQUE

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum