Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FELICITATS

3 participantes

Ir abajo

FELICITATS Empty FELICITATS

Missatge  MARISOL Dt Jun 09 2009, 17:59

MOLTISIMES FELICITATS A TOTS ELS QUE AVUI CUMPLIXEN ANYS, QUE NE SON UNS CUANTS DE LA FALLA....
FELICITATS LOLIN
FELICITATS MARTA
FELICITTAS ISA
I EM QUEDA ALGU MES, PERO ARA NO RECORDE QUI ES, PER A TU MOLTES FELICITATS.
MARISOL
MARISOL

Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS Empty FELICITATS (i més)

Missatge  enric Dt Jun 09 2009, 22:18

MOOOLTÍSSIMES FELICITAAATS a les 3! En especial a ma mare i a Marta! Bé, la història ja la coneixeu: Enrique i Lolín estaven a Mallorca de viatge de noces... i una telefonada els comunicava que Mavi havia estat mare d'una xiqueta, el mateix dia que complia anys Lolín. Això és material històric! jajaja... Felicitats a tu també, Isa... i el quart... si no recorde mal... és Vicent Carmona! MOLTES FELICITATS també!

D'altra banda, comunicar-vos que durant aquesta setmana i al temps que rebeu a casa la convocatòria d'aquest mes de juny (que inclou Fira d'Oliva, Fira del Motor i Nit de Sant Joan), també disposareu ací de tota la programació.

També felicitar des d'ací a Blanca Llorca, Fallera Major Infantil de 2010 a la nostra Falla. ENHORABONA!

I per últim, m'agradaria demanar-vos disculpes per no poder oferir-vos totes les novetats a la web que m'agradarien, fet que, irremediablement, ha ocasionat un descens en la mitja de visites diàries i també ha perjudicat la participació al fòrum. Per tant demanar-vos un poc de paciència i comprensió... també sabeu que ara tenim l'estiu en girar el cantó i durant juliol i agost l'activitat fallera es veu notablement mermada. Però això, amigues i amics, no significa res! I és que són diversos els aspectes en què estem treballant per tal de millorar la nostra presència a Internet i a tot arreu. Prompte coneixereu novetats al respecte i vos assegure que no vos decebran!

Una abraçada i a passar-ho mooolt bé! Vos esperem a la Fira Gastronòmica!


Editat per darrera vegada per enric el Dc Jun 10 2009, 16:48, editat 1 cop en total
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS Empty Re: FELICITATS

Missatge  elia_sabatesdetacó Dc Jun 10 2009, 01:34

Mooooooooooooooooooooooooooooltisimes felicitats!!!!! La veritat es que jo sols sabia q avuí era l'aniversari de Marta, pero mira quina sorpresa!!!! Moltes felicitats a totes i disfruteu molt ja que ho mereixeu tot. Molts besets i com diu Enric ens vegem a la fira gastronómica.
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS Empty Re: FELICITATS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum