QUÈ PASSA ACÍ??!
+2
N´ERNEST
enric
6 participantes
Pàgina 1 de 1
QUÈ PASSA ACÍ??!
Però es pot saber...?¿ arrrrg!! Què vos passa??! jajaja!
Disfresses? Examens?...
Ja s'apropa març... però al fòrum no esteu demostrant-ho!
Prompte Crida, Nit del Faller, Paelles, arreplegades, dinars al casal i... DONES! al Museu Faller de Gandia.
Cleopatrix, quan ens vegem? Això què vol dir??! jajaja!
PD: i no somrigueees!
Disfresses? Examens?...
Ja s'apropa març... però al fòrum no esteu demostrant-ho!
Prompte Crida, Nit del Faller, Paelles, arreplegades, dinars al casal i... DONES! al Museu Faller de Gandia.
Cleopatrix, quan ens vegem? Això què vol dir??! jajaja!
PD: i no somrigueees!
PASSA EL QUE PASSA
Les de les Valencies tenen un perdó (Millor cabreig de no estar açi..jajaja).
Lo de Cleopatrix aquesta nit ja ho voras. Es bufa en una botella d´aigua....serà possible¡¡¡¡¡ vine, vine i ho voras. Anit deia que ja no volia eixar a la cavalcada.....jajaja.. la que volian ser graaaaaaaaaannnnnnn¡¡¡¡¡¡¡ i tindre problemessssssss¡¡¡¡¡ jajaja com la gent graaaaaaaannnnnnnnnn. Ala rpbllemes no ho sé però botelles...botellessssssssss.......jajajajaja
Lo de Cleopatrix aquesta nit ja ho voras. Es bufa en una botella d´aigua....serà possible¡¡¡¡¡ vine, vine i ho voras. Anit deia que ja no volia eixar a la cavalcada.....jajaja.. la que volian ser graaaaaaaaaannnnnnn¡¡¡¡¡¡¡ i tindre problemessssssss¡¡¡¡¡ jajaja com la gent graaaaaaaannnnnnnnnn. Ala rpbllemes no ho sé però botelles...botellessssssssss.......jajajajaja
N´ERNEST- Nombre de missatges : 12
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009
UNA DE LES VALENCIES ESTÀ A FORO
Hola, com esteu.... com si fos el xat...
SEGON INTENT
Dos al foro.... i sabatetes¿¿¿¿¿¿
t'adoreeeeee
Es veritat, aci no diu ningú res.... que ja tenim les falles damunt!!!! que vos passa en les botelles???? tenim que fer una asaig pronte que tinc el monoooooo......DONES, dia 20 de Febrer al Museu Faller de Gandia!!!!!!! que ganetes
gemma- Nombre de missatges : 23
Registration date : 14/01/2009
Re: QUÈ PASSA ACÍ??!
Tota la raó tens gemma!!!!!!!!!!!!
Esta cavalcada ens tornarà lokets, jajajajajaja. Veritat xiquetes??????????? Com va, evoluciona? M'imagine que si, ens vegem el divendres.
I va xiquets ànim, que ja estem en falles ( queden 38 dies x a la setmana fallera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Ens vegem el divendres a la crida i a la nit del faller.
S'enrecordeu d'quest moment???
i d'este????
Jajajajajaja. Va xiquets ens vegem el dissabte i repetim.
Esta cavalcada ens tornarà lokets, jajajajajaja. Veritat xiquetes??????????? Com va, evoluciona? M'imagine que si, ens vegem el divendres.
I va xiquets ànim, que ja estem en falles ( queden 38 dies x a la setmana fallera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Ens vegem el divendres a la crida i a la nit del faller.
S'enrecordeu d'quest moment???
i d'este????
Jajajajajaja. Va xiquets ens vegem el dissabte i repetim.
elia_sabatesdetacó- Nombre de missatges : 29
REPETIM?
He llegit bé? Repetim??! jajaja!
Val, però diumenge qui m'aguanta la ressaca? jajaja!
I d'aquest moment... s'enrecordeu?
Aquest any qui ens deixa la banda???! JA JA JA!
Val, però diumenge qui m'aguanta la ressaca? jajaja!
I d'aquest moment... s'enrecordeu?
Aquest any qui ens deixa la banda???! JA JA JA!
PACIÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!
Bones!!!!!!!!!!!!!!!!! demà tinc l'últim exàmen!!!!!!!!!! ja era hora, així k no patiu k l'encefalograma deixarà d'estar pla!!jajaja. botelles????k és aixó?? krek no ne vist mai.gege. A partir de demà.....TOT PER L'AIRE!!!!!!!!!!! sabatetes, la veritat és k no m'enrecorde de moltes coses d'eixa nit, però amb les fotos vaig recordant. Ens veem demà ok????
Molts besets.
Molts besets.
encefalograma pla- Nombre de missatges : 13
Registration date : 15/01/2009
si si repetim!!!!!
Aiiiiii.... kina foto més xula Enrique!!!!! enguany buscarem algo per a sobornar a Mª José i que mos deixe la seua banda, es precís....ja és una tradició
Ahhhh!!! i Manoli ves recuperan-te a la pressa que demà es la guerra dels coets, jejejejje, qui guanyarà, Sant Francesc o Institut, jejejej?????
Ahhhh!!! i Manoli ves recuperan-te a la pressa que demà es la guerra dels coets, jejejejje, qui guanyarà, Sant Francesc o Institut, jejejej?????
gemma- Nombre de missatges : 23
Re: QUÈ PASSA ACÍ??!
Ei però que passa????? Ja sé que tenim moltes coses entre mans, cavalcada, teatre, reunions, treballar, estudiar...
Però no ens oblidem del foro que el tenim abandonat!!!!
Vinga va, que açò ja ha començat, ja estem en falles!!!! MOVIMENT!!!!!
Esta nit no feu plans, toca anar al museu faller a vore els nostres àmics de la falla Sant Josep Raval. I la setmana que vé vos necessitem allí, donant-nos suport per a que tot ens ixca bé i deixem a la nostra falla en un bon lloc.
Aixina que.... us esperem!!!!! Besets a tots!!!!
Però no ens oblidem del foro que el tenim abandonat!!!!
Vinga va, que açò ja ha començat, ja estem en falles!!!! MOVIMENT!!!!!
Esta nit no feu plans, toca anar al museu faller a vore els nostres àmics de la falla Sant Josep Raval. I la setmana que vé vos necessitem allí, donant-nos suport per a que tot ens ixca bé i deixem a la nostra falla en un bon lloc.
Aixina que.... us esperem!!!!! Besets a tots!!!!
Cleopatrix- Nombre de missatges : 26
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum