Ja sóc aquí
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Ja sóc aquí
Hola foreres/os ací està micalet.
Espere que el nou camí del foro siga llarg i agradable per totes i tots.
Estem ja immersos en un nou exercici faller. Que siga per tots plaent i agradòs.
No m'enrotlle més, que Marc acaba de fer 12 anys i ho cel·lebrem jugant al triviial de la Wiiiiiiii!!!!. Bona nit.
Espere que el nou camí del foro siga llarg i agradable per totes i tots.
Estem ja immersos en un nou exercici faller. Que siga per tots plaent i agradòs.
No m'enrotlle més, que Marc acaba de fer 12 anys i ho cel·lebrem jugant al triviial de la Wiiiiiiii!!!!. Bona nit.
micalet de la safor- Nombre de missatges : 4
Registration date : 16/01/2009
On esteu??!
Micalet, Micalet... com tenim el llibret? jajaja!
A veure si recuperem l'esperit que tant va caracteritzar l'antic fòrum als seus inicis... se'n recordeu?
Participació activa de tothom, comboi, tràfec... ingeni i gràcia!
De moment, trobe a faltar a la llista de mebres molta gent que habitualment ens visita (ALKATRAZ, per l'amor de Déu, registra't! )... així com a totes i tots aquells qui algun dia van ser usuaris "hiperactius" del guestbook (antic llibre de visites):
EL DE L'ARRÒS AL FORN, LETI, KLAMORA, MORENETA, VERO... què feu?
Comenteu, obriu nous temes... PARTICIPEU!!
Esperem vore-vos prompte per ací!
A veure si recuperem l'esperit que tant va caracteritzar l'antic fòrum als seus inicis... se'n recordeu?
Participació activa de tothom, comboi, tràfec... ingeni i gràcia!
De moment, trobe a faltar a la llista de mebres molta gent que habitualment ens visita (ALKATRAZ, per l'amor de Déu, registra't! )... així com a totes i tots aquells qui algun dia van ser usuaris "hiperactius" del guestbook (antic llibre de visites):
EL DE L'ARRÒS AL FORN, LETI, KLAMORA, MORENETA, VERO... què feu?
Comenteu, obriu nous temes... PARTICIPEU!!
Esperem vore-vos prompte per ací!
ja estic acii
holaaaa!!!es que anava un poc liada, i com que em tenia que registrar i tot això pues, quan he tingut un huequet....es un poc diferent i hem de situar-nos....no dones respir enric...jejeje.bueno, com vam eixes partidetes de pilota???jo no he anat encara a voren cap, a vore si este diumenge vaig, xo sq acabe morta de les presentacions, en l'estació este dissapte mos eu vam pasar de be....e Alex...???q farem en el carret???este dissapte el poses l'altre tratje i ja esta(per a que no et conèguen)jajajaj
Moreneta- Nombre de missatges : 7
Registration date : 20/01/2009
ja tinc fotet!!!!
perfi ja tinc fotet.....era l´única que no tenia cara, jejejej!!!! kin record aquell en el balcó de l'ajuntament, que guayyyyyyy.....Ja era hora que aparegueres per aci Moreneta, el tiravem a faltar , això d'anar a tantes presentacions...
gemma- Nombre de missatges : 23
Registration date : 14/01/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum