Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Felicitats, MARINAAA!!

+3
MARISOL
elia_sabatesdetacó
enric
7 participantes

Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  enric Dj Abr 16 2009, 02:47

Moooltes felicitatsss!! Que passes un feliç dia rodejada de la gent que més estimes i que tot et vaja bé, sempre! No canvies mai, eh? Seguix tan fallera com fins ara, que pense que arribaràs molt lluny!! jajaja! Una besada i ens vegem! Per cert, quants pastissos ens deuen ja?? jajaja!

Bé, i per començar exercici, presentem la primera part del redisseny de la web (columna i títol). Mantindrem l'estructura, però modificarem la navegació, els menús, els àlbums, les galeries i tots els elements gràfics, per tal d'aconseguir una millor composició global i adaptar-nos a la futura i pròxima imatge corporativa de la comissió, que presentarem al mes de juny. Alaaa, quina exclussiva acabe d'amollar, eh? jajaja!

Ahhh, noves incorporacions a Les Teues Fotos, corresponents a la setmana fallera i enviades per Gemma, Roseta, Bruno i Carmen. Demà, més!

Res més, espere que hàgeu passat tots unes bones pasqües i que carregueu piles JA per al nou exercici. Molt prompte, recordeu, torna l'espectacle DONES! als escenaris. Seguirem informant-vos. Adéuuu!
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Re: Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  elia_sabatesdetacó Dj Abr 16 2009, 11:40

Bon dia xiqueta!!!!!!!!!!!

Ja ha arribat el teu dia. I jo davant de l'ordinador sense saber com felicitar-te, espere que siga per la dificultat que em suposa parlar d'una persona tan especial, que tinc tan a prop i que no he tingut mai la necessitat de descriure-la perque sempre està ella per demostrar com és. Els que la coneixeu no cal que us diga res i a la resta q la busque. Nosaltres ja fa uns anyets que ens coneixem ( quiere un rollito? jajaja) i en aquell moment ningú imaginava l'actualitat, tres macarenes que estan les 24 hores del dia juntes ique no paren quetes un moment, jajaja. I jo no se elles, pero jo estic disfrutant al màxim de la seua companyia i espere que la cosa dure moooooooooooooooooooooooooooolts anys. Així que marina, disfruta, disfruta moooolt i espere poder disfrutar al teu costat ( i al de la noelia també, eh?) molts besets i continua igual de " indescriptible" i ùnica com ara.

I com diuen que una imatge val més que mil paraules....
Felicitats, MARINAAA!! P1090494
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty FELICITATS MARINA

Missatge  MARISOL Dj Abr 16 2009, 11:55

Marina, els titos et desitgem moltisimes felicitats, i que disfrutes molt, encara que sabem que es aixi, perque tu saps traureli partit a tot, aixi es que no canvies mai, perque eres especial..

Per cert, estas guapisima en la foto, un besitoooooooooo
MARISOL
MARISOL

Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Re: Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  Cleopatrix Dj Abr 16 2009, 15:54

Hola xiqueta!!!!! MOLTISSIMES FELICITATS!!!!! Et desitge molta felicitat i que ho passes d'allò mes bé sempre, perque eres única, especial, dolça..... i moltes cose bones més!!!! jejejeje
Ho tindrem que cel.lebrar,no???
Ens vegem prompte,molts besets!!! farao farao farao
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Re: Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  gemma Dj Abr 16 2009, 19:38

Moltissimes felicitats bombonet cheers cheers cheers !!!!! Ens coneixem de fa poquet però és prou per donar-me conter que eres una persona simpaticona, alegre i molt molt divertida. Et desitge el millor i espere que continues sempre en la falla, la nostra falla, perquè ens fas molta falta. Molts besets i ho cel·lebrem demà ok, muaaaaaaaaa Laughing Laughing Laughing
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Re: Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  Moreneta Dj Abr 16 2009, 20:23

felicitats wapisima!!ens coneguem poquet, xo lo que conec d tu es q sempre tens bona cara, que eres l'alegria en persona....seguix aixi...muuuaaakkk
Moreneta
Moreneta

Nombre de missatges : 7
Age : 34
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty 21 anyets!!!!!!!!!!

Missatge  encefalograma pla Dv Abr 17 2009, 20:02

GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!quantes emocions en una pàgina web!!jaja. Sols volia donar-vos les gràcies i dir-vos que sóc simpàtica i alegre i ...no sé kines xorraetes més m'heu dit, perque vosaltres s'ho mereixeu!!!! perk amb ki no s'ho mereix, trac la vena roin!!!(k tmb en tinc,e? veritat sabatetes?) jajaja.
Gràcies,gràcies,gràcies,gràcies,...........
encefalograma pla
encefalograma pla

Nombre de missatges : 13
Age : 36
Registration date : 15/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats, MARINAAA!! Empty Re: Felicitats, MARINAAA!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum