Felicitats, MARINAAA!!
+3
MARISOL
elia_sabatesdetacó
enric
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Felicitats, MARINAAA!!
Moooltes felicitatsss!! Que passes un feliç dia rodejada de la gent que més estimes i que tot et vaja bé, sempre! No canvies mai, eh? Seguix tan fallera com fins ara, que pense que arribaràs molt lluny!! jajaja! Una besada i ens vegem! Per cert, quants pastissos ens deuen ja?? jajaja!
Bé, i per començar exercici, presentem la primera part del redisseny de la web (columna i títol). Mantindrem l'estructura, però modificarem la navegació, els menús, els àlbums, les galeries i tots els elements gràfics, per tal d'aconseguir una millor composició global i adaptar-nos a la futura i pròxima imatge corporativa de la comissió, que presentarem al mes de juny. Alaaa, quina exclussiva acabe d'amollar, eh? jajaja!
Ahhh, noves incorporacions a Les Teues Fotos, corresponents a la setmana fallera i enviades per Gemma, Roseta, Bruno i Carmen. Demà, més!
Res més, espere que hàgeu passat tots unes bones pasqües i que carregueu piles JA per al nou exercici. Molt prompte, recordeu, torna l'espectacle DONES! als escenaris. Seguirem informant-vos. Adéuuu!
Bé, i per començar exercici, presentem la primera part del redisseny de la web (columna i títol). Mantindrem l'estructura, però modificarem la navegació, els menús, els àlbums, les galeries i tots els elements gràfics, per tal d'aconseguir una millor composició global i adaptar-nos a la futura i pròxima imatge corporativa de la comissió, que presentarem al mes de juny. Alaaa, quina exclussiva acabe d'amollar, eh? jajaja!
Ahhh, noves incorporacions a Les Teues Fotos, corresponents a la setmana fallera i enviades per Gemma, Roseta, Bruno i Carmen. Demà, més!
Res més, espere que hàgeu passat tots unes bones pasqües i que carregueu piles JA per al nou exercici. Molt prompte, recordeu, torna l'espectacle DONES! als escenaris. Seguirem informant-vos. Adéuuu!
Re: Felicitats, MARINAAA!!
Bon dia xiqueta!!!!!!!!!!!
Ja ha arribat el teu dia. I jo davant de l'ordinador sense saber com felicitar-te, espere que siga per la dificultat que em suposa parlar d'una persona tan especial, que tinc tan a prop i que no he tingut mai la necessitat de descriure-la perque sempre està ella per demostrar com és. Els que la coneixeu no cal que us diga res i a la resta q la busque. Nosaltres ja fa uns anyets que ens coneixem ( quiere un rollito? jajaja) i en aquell moment ningú imaginava l'actualitat, tres macarenes que estan les 24 hores del dia juntes ique no paren quetes un moment, jajaja. I jo no se elles, pero jo estic disfrutant al màxim de la seua companyia i espere que la cosa dure moooooooooooooooooooooooooooolts anys. Així que marina, disfruta, disfruta moooolt i espere poder disfrutar al teu costat ( i al de la noelia també, eh?) molts besets i continua igual de " indescriptible" i ùnica com ara.
I com diuen que una imatge val més que mil paraules....
Ja ha arribat el teu dia. I jo davant de l'ordinador sense saber com felicitar-te, espere que siga per la dificultat que em suposa parlar d'una persona tan especial, que tinc tan a prop i que no he tingut mai la necessitat de descriure-la perque sempre està ella per demostrar com és. Els que la coneixeu no cal que us diga res i a la resta q la busque. Nosaltres ja fa uns anyets que ens coneixem ( quiere un rollito? jajaja) i en aquell moment ningú imaginava l'actualitat, tres macarenes que estan les 24 hores del dia juntes ique no paren quetes un moment, jajaja. I jo no se elles, pero jo estic disfrutant al màxim de la seua companyia i espere que la cosa dure moooooooooooooooooooooooooooolts anys. Així que marina, disfruta, disfruta moooolt i espere poder disfrutar al teu costat ( i al de la noelia també, eh?) molts besets i continua igual de " indescriptible" i ùnica com ara.
I com diuen que una imatge val més que mil paraules....
elia_sabatesdetacó- Nombre de missatges : 29
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009
FELICITATS MARINA
Marina, els titos et desitgem moltisimes felicitats, i que disfrutes molt, encara que sabem que es aixi, perque tu saps traureli partit a tot, aixi es que no canvies mai, perque eres especial..
Per cert, estas guapisima en la foto, un besitoooooooooo
Per cert, estas guapisima en la foto, un besitoooooooooo
MARISOL- Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009
Hola xiqueta!!!!! MOLTISSIMES FELICITATS!!!!! Et desitge molta felicitat i que ho passes d'allò mes bé sempre, perque eres única, especial, dolça..... i moltes cose bones més!!!! jejejeje
Ho tindrem que cel.lebrar,no???
Ens vegem prompte,molts besets!!!
Ho tindrem que cel.lebrar,no???
Ens vegem prompte,molts besets!!!
Cleopatrix- Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009
Moltissimes felicitats bombonet !!!!! Ens coneixem de fa poquet però és prou per donar-me conter que eres una persona simpaticona, alegre i molt molt divertida. Et desitge el millor i espere que continues sempre en la falla, la nostra falla, perquè ens fas molta falta. Molts besets i ho cel·lebrem demà ok, muaaaaaaaaa
gemma- Nombre de missatges : 23
Registration date : 14/01/2009
felicitats wapisima!!ens coneguem poquet, xo lo que conec d tu es q sempre tens bona cara, que eres l'alegria en persona....seguix aixi...muuuaaakkk
Moreneta- Nombre de missatges : 7
Registration date : 20/01/2009
21 anyets!!!!!!!!!!
GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!quantes emocions en una pàgina web!!jaja. Sols volia donar-vos les gràcies i dir-vos que sóc simpàtica i alegre i ...no sé kines xorraetes més m'heu dit, perque vosaltres s'ho mereixeu!!!! perk amb ki no s'ho mereix, trac la vena roin!!!(k tmb en tinc,e? veritat sabatetes?) jajaja.
Gràcies,gràcies,gràcies,gràcies,...........
Gràcies,gràcies,gràcies,gràcies,...........
encefalograma pla- Nombre de missatges : 13
Registration date : 15/01/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum