Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FELICITATS, ROSANNA!!

5 participantes

Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  enric Dl Abr 06 2009, 12:37

Moltíssiiimesss felicitaaatss!! Senyorita, t'ho esperaves o què? jajaja! Bo, que cumplisques molts anys més i que tots ells siguen al costat dels qui més estimes, fent sempre allò que més t'agrada i que més et caracteritza: estar junt a les persones i aplicar-li a la vida la teua creativitat i la teua imaginació.

Bé, ens deus un pastís (Marta també) o un arròs a banda... jajaja! bounce

Moltíssimes gràcies per tooot, perquè ens fas i em fas falta! Una besada i fins promte!

I TU, DE QUÈ VAS? JO? DE CONFETTI! jajaja! Una imatge pel record, això sí, plena de significat.

FELICITATS, ROSANNA!! Cav_ni10
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty Re: FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  gemma Dl Abr 06 2009, 17:00

Moltissimes felicitats Rosanna cheers cheers !!!!!! El desitje que continúes sempre tan esplèndida, servicial, simpàtica, alegre...(i tantíssims adjectius que el diria) com sempre, perquè eres d'eixes persones que desprenen màgia.
Jo vaig tindre la sort de compartir tot un any meravellós en tú, això no s'oblidarà mai!!!! per a mi sempre seràs la meua presidenta...tot un honor!!! Molts besets
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty Re: FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  MARISOL Dl Abr 06 2009, 20:00

Hola Senyorita, et desitge moltisimes felicitats i que sempre comtinuem eixa amistad tan bona que tenim gracies a la Falla, perque per ella em tingut el gust de ser amigues i disfrutar moltisim. Seguix sempre aixi, perque eres "Especial".

Un beset ben fort.

Ah se me oblidava, els " " anys, molt ben portats, perque antes muerta que sensilla....................
MARISOL
MARISOL

Nombre de missatges : 18
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty Re: FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  Cleopatrix Dt Abr 07 2009, 01:26

Hola senyoriya!!!!!! Que no m'enrecordava!!! Però diuen que més val tard que mai, no????
Moltissimes felicitats!!!! Com ja ha dit l meua amiga Marisol uns anys molt ben portats!!!
Et desitge que sigues encara més felic, envolta per la teua gent, en la que jo també vull estar, perque tinc el gust de ser amiga teua i t'estime un muntooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
Besets i ja vorem la manera de cel.lebrar-ho. Que et pareix si comencem arreglant el món?? jejejeje farao farao farao farao
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty Re: FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  N´ERNEST Dt Abr 07 2009, 09:56

Alaaaaaaaaaaaaaa..... a plorar. No sabeu que en la edat una es fa mes sensible..... o plorona..jajajaja....Gràcies a tots per les vostres felicitacions. Lo bo de cumplir anys es que estas rodejada per tots vosaltres.
Pastis o arros a banda...... ja vorem que fem. Ho passem a la pròxima junta.
GRÀCIES Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
N´ERNEST
N´ERNEST

Nombre de missatges : 12
Age : 64
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

FELICITATS, ROSANNA!! Empty Re: FELICITATS, ROSANNA!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum