VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)
2 participantes
Pàgina 1 de 1
VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)
Boness! Com esteu? Recuperats? Jo diria, parcialment... jajaja! I dura, i dura, i duraaa!
Això sí, la web continua en ple rendiment després de falles. Durant aquestos dies hem estat ampliant l'àlbum i incorporant les galeries corresponents a la setmana fallera i el Lliurament de Recompenses i Premis del Salvador Soler. Al respecte, al llarg d'aquesta setmana completarem l'àlbum (dia 16, dia 18 i dia 19 de març). Per tant, si teniu material fotogràfic interessant, féu-lo arribar a la bústia (info@fallabarrisantfrancesc.org). També la secció Les Teues Fotos vindrà arreplegant totes les que ens esteu enviant i obrirem, a més a més, el full del nou exercici faller, 2010.
Per cert, haureu endevinat allò del VINT-I-DÓS a sant de què... veritat? A la pàgina principal, teniu la nostra collita de març. ENHORABONA a totes i tots els qui ho heu fet possible. Un abraç i ens vegem mooolt prompte!
PD: damos i dames, per a quan festa? N'ERNEST, alguna novetat? Cleopatrix, tinc que parlar amb tuuu!! Prompte, prompte...
Això sí, la web continua en ple rendiment després de falles. Durant aquestos dies hem estat ampliant l'àlbum i incorporant les galeries corresponents a la setmana fallera i el Lliurament de Recompenses i Premis del Salvador Soler. Al respecte, al llarg d'aquesta setmana completarem l'àlbum (dia 16, dia 18 i dia 19 de març). Per tant, si teniu material fotogràfic interessant, féu-lo arribar a la bústia (info@fallabarrisantfrancesc.org). També la secció Les Teues Fotos vindrà arreplegant totes les que ens esteu enviant i obrirem, a més a més, el full del nou exercici faller, 2010.
Per cert, haureu endevinat allò del VINT-I-DÓS a sant de què... veritat? A la pàgina principal, teniu la nostra collita de març. ENHORABONA a totes i tots els qui ho heu fet possible. Un abraç i ens vegem mooolt prompte!
PD: damos i dames, per a quan festa? N'ERNEST, alguna novetat? Cleopatrix, tinc que parlar amb tuuu!! Prompte, prompte...
Re: VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)
Hola !!!! jo encara no havia escrit res des que s'acabaren les falles, no tinc vergonya!!!! ...però amb la faena que tenia acumulà i lo malalteta que estava no he tingut temps per a res . Bo, només dir lo mateixet que tot el món, enhorabona a tot eixa gent que amb la seua dedicació i esforç ha fet posible que enguany siga inoblidable amb tant de banderí (que tenim que ampliar el casal..) sobretot als presidents que han treballat de valent. I que l'any que ve siga igual o millor, jejejej.
Enrique, quant torna la gira de Dones???? ja tinc ganetes......
Enrique, quant torna la gira de Dones???? ja tinc ganetes......
gemma- Nombre de missatges : 23
Registration date : 14/01/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum