Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

CAVALCADA del NINOT

5 participantes

Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty CAVALCADA del NINOT

Missatge  enric Dl Mar 02 2009, 03:56

Un any més, Sant Francesc ha lluit al carrer les seues millors disfresses. Una Cavalcada que ha perillat per l'oratge, però que ha pogut desenvolupar-se dins d'allò previst i ha fet sortir al carrer, contra tot pronòstic, centenars de persones. Des d'ací, vull ser el primer en felicitar la comissió en peça pel treball dut endavant, perquè any rere any aconseguim superar-nos, sorprendre i participar d'un dels actes més participatius de l'agenda fallera. Gràcies a Miquel per la seua rapidesa en seleccionar, reduir i enviar les fotos d'aquesta vesprada. Enhorabona a Sandra Cabrera, per lluir tan rebé eixa genial figura individual.

Però sobretot... ENHORABONAAA, AMICSS! AMUNT LA CORT DEL REI EN JAUME! bounce jajaja! Ho hem aconseguit! Botelles, botelles i més botelles... però a la fi hem desfilat! Gràcies especials (i moltes) a ROSANNA. Perquè sense tu, señorita, no sé què coll... faríem! Laughing

I per estar sempre ahí, per tot el que has fet, per portar-nos rectes i posar ordre, per fer-nos riure, perquè vore't així de satisfeta mentre desfilàvem no té preu, per amollar eixes llàgrimes en arribar al Mercat, per ser així... tan... FALLERA! Perquè t'ho mereixes tot! GRÀCIES A TU, MARTA COLOM! No canvies mai! I ja saps... que no sé quan, però... QUIN ANY ENS ESPERAAA! Això sí, per favor, no ens faces plorar més del compte, que et conec com si t'haguera parit... jajaja! Un abraç!
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty Re: CAVALCADA del NINOT

Missatge  elia_sabatesdetacó Dl Mar 02 2009, 10:31

Que ràpid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO estaveu cansaets? jajaja

Com ha dit Enric, enhorabona a la falla en peça ( i a la resta de falles, per supost) per desfilar demostrant qui son les falles d'Oliva inclús en les condicions que ho farem fer degut a l'aigua i, com no, una vegada més a la falta de previsió i de decisió........................................................................................................................

Pero be la veritat es que després d'uns dies de moooooooooooooooooooooooolta feina, val la pena, al veure la reacció de la gent al veure les disfresses. Primer que res al meu grup, xq jo era una de les desficioses que volia un disfràs amb molta feina per lluir molt, i ja heu vist que inclús en pluja va ser perfecte, per aquest motiu moltes gracies per tirar endavant, i no patiu que per al dia de sant josep hi haurà algún cavall, jajajaja. AAAAAAAAAAAAAAAAAh, es precís agraïr a ma mare per estar sempre al nostre costat, inclús quan em pose nervioseta, i a Marta Colom per la seua feïna feta des de darrere, ja que va decidir ajudar-nos en compte de desfilar, i com no donar l'enhorabona a Sandra per la disfressa individual.

Així que ja sabeu xiquets a continuar fent feïna i disfrutant, i si l'any que ve marca aigua podriem eixir tota oliva de caragol, amb paraigua... per a no mullar-nos en cas d'aigua, perq ja sabeu que de suspendre res de res. ( ai senyor, q em fet nosaltres per a mereixer aquest càstig!!!!)
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty Re: CAVALCADA del NINOT

Missatge  Cleopatrix Dl Mar 02 2009, 16:59

Hola!!! Qué?? Ja recuperats???? Jo no massa la veritat i es que han sigut moltes nits, molt de sacrifici, però al final ahir estavem DESVANITS!!!!
Sandra enhorabona per eixe tratge que tant bé vas lluir.
A tots els grups, dir-los que estaven genials però en especial al meu, jo era un altra desficiosa que volia un tratge de feina i mira que hem fet feina!!!! Hem arribat a saber la marca de la botella, sols mirant-li el cul!!!
Però no havera estat possible sense l'ajuda de la "seño" Rossanna, que en un tros de plàstic fa.... meravelles i a la" seño en pràctiques" Marta Colom, que haverem fet sense tú!!!!
Ale xiquetes, que? L'any que ve repetim??? De segur que SÍ!!!!
Però per favor amb un poquet més d'ORGANITZACIÓ!!!!
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty Re: CAVALCADA del NINOT

Missatge  gemma Dt Mar 03 2009, 11:20

Com no, donar l'enhorabona a tota la gent que ha fet posible que aquesta cavalcada haja eixit tant perfecta... tots els grups, estaven molt treballats, enguany si que hem lluit!!!! I a Sandra Cabrera per portar tan rebé el individual, enhorabona!!!!!
I al meu grup...estes falles tenim que dinar tots els dies en tenedor!!!!!jejejej
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty Re: CAVALCADA del NINOT

Missatge  Moreneta Dc Mar 04 2009, 01:54

pues si, donar la enhorabona perque (no es per res) però em sigut els millors.....la veritat es que la gent s'ha quedat en la nostra cavalgata!!!tots parlen del grup de les dames, de les culleres, de Sandra....de tots!!!parlen de tots!!!
menos mal q enguany no ma tocat cosiir culleretes e Gemma....!!!!jajajaj, enguany me lliurat, encara q algo de faeneta encara ma tocat fer....jejeje.però i les ganes q tenia d star jo ahi en vosaltres....?????però encara em van disfressar quan vaig arribar....
Moreneta
Moreneta

Nombre de missatges : 7
Age : 34
Registration date : 20/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

CAVALCADA del NINOT Empty Re: CAVALCADA del NINOT

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum