DONES!, a Onda Naranja COPE
5 participantes
Pàgina 1 de 1
DONES!, a Onda Naranja COPE
Amb motiu de la nova representació de la comèdia "DONES!" el proper 20 de febrer, divendres, al Museu Faller de la ciutat de Gandia, tres de les nostres actrius acudiran a l'estudi de LA MAÑANA de COPE Onda Naranja, demà dimecres 18, a partir de les 11h.
Seran Cristina Colomar, Susana Pla i Gemma Moreno les qui acompanyen Carmen Berzosa i Enric Escrivà a la secció CORREFESTA, que cada dimecres apropa als oients tota l'actualitat i l'agenda festera de la comarca de La Safor.
No es perdeu la cita, per tant, a la 90.6 de la FM. Així mateix, demà a la vesprada oferirem al reproductor de la nostra pàgina principal l'entrevista completa amb les nostres "DONES!". Estigueu atents!
Recordem que les entrades per a l'espectacle estan ja a la vostra disposició i també podran adquirir-se el mateix divendres al Museu, abans de la funció, que tindrà lloc a les 22h30'.
PD: Susana, Gemma, Cris... ens vegem demà a les 11, eh? jajaja!
Seran Cristina Colomar, Susana Pla i Gemma Moreno les qui acompanyen Carmen Berzosa i Enric Escrivà a la secció CORREFESTA, que cada dimecres apropa als oients tota l'actualitat i l'agenda festera de la comarca de La Safor.
No es perdeu la cita, per tant, a la 90.6 de la FM. Així mateix, demà a la vesprada oferirem al reproductor de la nostra pàgina principal l'entrevista completa amb les nostres "DONES!". Estigueu atents!
Recordem que les entrades per a l'espectacle estan ja a la vostra disposició i també podran adquirir-se el mateix divendres al Museu, abans de la funció, que tindrà lloc a les 22h30'.
PD: Susana, Gemma, Cris... ens vegem demà a les 11, eh? jajaja!
Editat per darrera vegada per enric el Dt Feb 17 2009, 17:25, editat 1 cop en total
Re: DONES!, a Onda Naranja COPE
Si, si, si...per descomptat que estarem allí com un clau, i estic segura que ho pasarem moooooolt mooooolt be!!!!!...
I el divendres vos esperem a tots al Museu Faller!!!!!!!
I el divendres vos esperem a tots al Museu Faller!!!!!!!
gemma- Nombre de missatges : 23
Registration date : 14/01/2009
Xiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que vaja molt be demà, i no us poseu nervioses, encara que després d'actuar amb tot el públic davant, la radio segur que la teniu guanyà, jajaja. Molts besets i ja us diré que tal us sona la veu. jajaja
Ens vegem divendres
Que vaja molt be demà, i no us poseu nervioses, encara que després d'actuar amb tot el públic davant, la radio segur que la teniu guanyà, jajaja. Molts besets i ja us diré que tal us sona la veu. jajaja
Ens vegem divendres
elia_sabatesdetacó- Nombre de missatges : 29
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009
Ja teniu al reproductor de la pàgina principal l'entrevista completa amb tres de les nostres actrius, aquest matí al CORREFESTA de LA MAÑANA de COPE Onda Naranja.
Heu estat geniaaalss, magnífiques!! Això del directe ja ho teniu superat! BIEENN!! jajaja!
ENHORABONA! I vos esperem a totes i tots divendres al Museu Faller de Gandia.
I sino, doncs ja sabeu, perquè ja és notícia: divendres 6 de març al Teatre Olímpia, a les 19h30h, dins la programació que l'Ajuntament d'Oliva ha redactat per a la Setmana de la Dona.
Dones... dones... i DONES! A per totes, que estem de GIRAAA!
Heu estat geniaaalss, magnífiques!! Això del directe ja ho teniu superat! BIEENN!! jajaja!
ENHORABONA! I vos esperem a totes i tots divendres al Museu Faller de Gandia.
I sino, doncs ja sabeu, perquè ja és notícia: divendres 6 de març al Teatre Olímpia, a les 19h30h, dins la programació que l'Ajuntament d'Oliva ha redactat per a la Setmana de la Dona.
Dones... dones... i DONES! A per totes, que estem de GIRAAA!
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Senyoretes que be que heu estat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja em contareu que tal l'experiencia i quina sorpresa lo del dia 6, ja que segur que per a totes nosaltres serà un gran privilegi actuar en una data com el dia de la dona. Molts besets i ens vegem a l'escenari. jajajaja
Ja em contareu que tal l'experiencia i quina sorpresa lo del dia 6, ja que segur que per a totes nosaltres serà un gran privilegi actuar en una data com el dia de la dona. Molts besets i ens vegem a l'escenari. jajajaja
elia_sabatesdetacó- Nombre de missatges : 29
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009
Xiques xiques xiques.....que hem eixit per la ràdio!!!!!! que be hem estat..... , ha eixit tot bordat, ehhhhh??????? Gràcies Enrique
Ja s'acosta el divendres, ja tinc el cucet....preparades????
Ja s'acosta el divendres, ja tinc el cucet....preparades????
gemma- Nombre de missatges : 23
bueno, donar la enhorabona a Cris, Susana i Gemma, que eu estat molt be xiques, no vos e sentit a la radio, pero si a la web!!!!!!
Moreneta- Nombre de missatges : 7
Registration date : 20/01/2009
Compis que bé vareu estar a la radio!!!!! Esteu fetes unes autèntiques profesionals!!!!!
Enric tu també,genial.
Ale xiquetes que ja ho tenim ahi, dema......
Gemma jo també tinc cuquet!!!!
Enric tu també,genial.
Ale xiquetes que ja ho tenim ahi, dema......
Gemma jo també tinc cuquet!!!!
Cleopatrix- Nombre de missatges : 26