Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

TORNEM A LA CÀRREGA!

4 participantes

Ir abajo

TORNEM A LA CÀRREGA! Empty TORNEM A LA CÀRREGA!

Missatge  enric Dv Nov 06 2009, 10:51

Amigues i amics, "Fallers, Falleres i PUNT!" enceta nova temporada. Serà el proper dissabte 14 de novembre, dins el marc del XIV Concurs de Teatre en valencià "Salvador Soler i Soler". L'estrena de "CRIATURES" tindrà lloc al Centre Olivense, a partir de les 21 hores.

Dirigits per l'amic Ginés Romero, serem nou actrius i actors els qui ens posen en la pell de diferents personatges per fer-vos sentir de nou com a "CRIATURES". Una còmedia que ens proposa retrobar-nos amb el nostre "jo" infantil i que mostra la terrible distància que de vegades separa els adults dels xiquets.

TORNEM A LA CÀRREGA! Mttg_c10


En la mateixa línia que l'any passat, vos oferim una completa galeria fotogràfica a la pàgina principal, que podreu acompanyar amb les primeres notes que sonaran a l'espectacle, si es dirigiu a la primera pista del reproductor de música. Encetem per tant la promoció de la nova temporada, que ja compta amb altres dates confirmades a la nostra agenda i la reestrena d'una obra de teatre amb la qual ens hem retrobat, de la mà de Ginés.

Tan sols em resta donar les gràcies a tota la gent involucrada amb el grup i que ha col·laborat d'una manera o altra al llarg d'aquestos mesos de gira (GIRAAA! Qui ens ho diria, eh Patri? xDD). Per últim, un abraç a tots els companys d'assajos i un dessig: QUE EL SEU ESFORÇ -EL NOSTRE- SIGA RECOMPENSAT DE LA MILLOR MANERA, AMB L'APLAUDIMENT DEL PÚBLIC.

MOLTA MERDAAA!!

PD: "A l'escola pública, a l'escola pública... (sorollet amb la boca) Ja veus, quin ha estat el resultat!" xDDD
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

TORNEM A LA CÀRREGA! Empty Re: TORNEM A LA CÀRREGA!

Missatge  Cleopatrix Dv Nov 06 2009, 20:04

Ja ho crec Enric, qui ens ho tenia que dir a tu ia mí, al final ho traurem, eh???? De gira i on faça falta!!!
I per a totes eixes CRIATURES que debutaran el dia 14 MOLTA MERDA!!! Jo ja sé que aneu a fer-ho molt molt molt bé, perque tots esteu fets uns ARTISTES!!! Jo estaré allí per tranquilitzar-vos o per a posar-vos més nerviosets!!! Jajajaja!!! I després a cel.lebrar-ho, això que no falte!!!! farao farao farao
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TORNEM A LA CÀRREGA! Empty Re: TORNEM A LA CÀRREGA!

Missatge  gemma Dt Nov 10 2009, 13:59

Jo també estic segura que vos té que eixir bordat!!!! a més, que vos tinc que dir jo que soc una novata i vosaltres ja sou uns artistes... només que disfruteu.
Adeu, la biosfera en necesita, jejejejejejejej Razz Razz Razz Razz
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TORNEM A LA CÀRREGA! Empty molt merda artistes!!!!!

Missatge  elia_sabatesdetacó Dt Nov 10 2009, 23:04

JA QUEDA MENYS!!! segur que en esta setmana ja comença el nervi a atacar, pero ja sabeu q estarem tots allí baix per donar-vos el suport i els ànims que us mereixeu. Molts besets i fins el dissabte

PD: elles i ell, com esteu? com va? ens tindrem q començar a vore un poc més no???? va perfi a vore si quan enric acabe començem els caps de setmana, val manu?
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

TORNEM A LA CÀRREGA! Empty Re: TORNEM A LA CÀRREGA!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum