Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 participantes

Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  elia_sabatesdetacó Dl Mar 09 2009, 02:27

Ai xiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara que ja estem un poc més tranquiletes, donar l'enhorabona a tots els premiats aquesta nit i com no a tots els participants per continuar amb aquest concurs de teatre.

Pero sobretot, es precís donar l'enhorabona i les gràcies a Ginés, el nostre director, una persona q porta molts anys de feïna en el teatre i q aquesta nit ha rebut el premi a millor direcció, moltes gràcies i continua igual perque al teu costat la feïna és molt fàcil de portar. I com no a Enric, el nostre incondicional, totes les nits al casal, autor de cartell i altres, sustitut si alguna no pot anar al casal..... i moltes més coses per les que es precís agraïr que sempre estàs ahí. I a les meues xiquetes, moooooooooooooooooltes gracies per poder compartir amb elles una experiencia tan meravellosa com el teatre. I a la gent q ens ha acompanyat en alguns dels moments, actuacions o aquesta nit perque ells son part esencial d'aquesta experiencia.

Bona nit i besets.
elia_sabatesdetacó
elia_sabatesdetacó

Nombre de missatges : 29
Age : 36
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  Cleopatrix Dl Mar 09 2009, 03:01

Xiquetes!!!
Encara no meu crec!!!! Qui ens ho anava a dir!!!
I la veritat que ha sigut la recompensa perfecta per a tots,perque encara que nosaltres ja esavem satisfetes en com va ixir,en la gent que va vindre, i amb l'exit que hem tingut. Els guardons d'aquesta nit ens donem moltissima força per a continuar donant guerra!!!
Estic feliç, però sobretot per el reconeiximent del nostre director, Gines. Aquesta gran persona ha estat al nostre costat totes les nits d'assaig al casal, donant-nos els millors consells per a que ixquera tot perfecte i així ha sigut.
Però des d'ací dir-vos que hi hà un altra persona que ha estat ahí en tot moment, sempre darrere i que sense ell no havera pogut ser, eixe eres tú, Enrique!!!! I es que has fet tant per totes que, buffffff... no tinc paraules, tan sols milers i milers de gràcies!!!!
També a tots els que hi hà darrere, que son molta gent i als que venen a tots els nostres debuts, MÉS GRÀCIES!!!
I a vosaltres xiques vos adoreeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Sempre recordarem aquest dia, i es que han sigut moltes nits però ho hem aconseguit, biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!
Ara tan sols queda cel.lebrar-ho com cal!!!
Besaetes i vaig a dormir, si puc!!!!
Ens vegemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!! farao farao farao farao farao
Bonanit
Cleopatrix
Cleopatrix

Nombre de missatges : 26
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty DONES! arrasaaa!! 8/8, COMPLET!!

Missatge  enric Dl Mar 09 2009, 04:04

No tinc paraules per descriure el que ha estat el Lliurament de Premis del Salvador Soler aquesta passada vesprada, simplement EMOCIÓ, SATISFACCIÓ, EUFÒRIA! Després d'anys i edicions del Concurs on no hem comptat amb el reconeixement just del jurat, aquest 2009 hem arrasat! Això sí, la sort aquesta vegada no ens ha acompanyat, perquè no la necessitàvem. DONES!, la seua direcció i les seues actrius, mereixien aquestos guardons, i de llarg!

A eixes cinc DONES!, amigues, falleres, genials actrius... dir-vos que heu fet història, amb un GUARDÓ COL·LECTIU, ben merescut, A LES MILLORS ACTRIUS! Sou úniques i amb vosaltres ha estat tot un plaer treballar, fer teatre, funció rere funció, assaig rere assaig... rialles, nits de nervi, comboi, il·lusió... Heu sabut connectar amb el públic a Oliva, Pego i Gandia ("y lo que nos quedaaa!"), m'heu fet sentir afortunat, i molt, de compartir TEATRE amb vosaltres. MILIONS DE GRÀCIES!!

I a tu, Ginés, també moltíssimes gràcies, per treballar al nostre costat, per fer TEATRE, amb majúscules! Perquè et mereixes tots els guardons, i no solament aquest, i perquè cal conéixer-te per saber allò que significa fer autèntic teatre. Ets únic i una sort comptar amb la teua amistat.

A més a més, repetim GUARDÓ AL MILLOR ÚS DEL VALENCIÀ, per QUARTTTTTTT ANY CONSECUTIU! Un premi pel qual sent una enorme satisfacció, per la part que em correspon, i que no puc deixar de compartir amb tots vosaltres.

I a tota la colla d'amigues i amics, falleres i fallers, que han estat al nostre costat, al peu de canó, fent de DONES! una comèdia captivadora, de principi a fi, i fent que tot fóra més fàcil i millor... gràcies, gràcies... i GRÀCIES!!

Per últim, donar l'enhorabona a la Falla Institut pel Segon Premi a l'Obra, i molt especialment a Salomé i Kiko, guardonats com a Millor Actriu de Repartiment i Millor Actor Principal. Neeeen, ENHORABONAAA!! També a tots els grups participants, per la seua tasca, i al formidable públic amb el que comptem.

Tornarem, perquè FALLERS, FALLERES I PUNT està de bolos! bounce
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  gemma Dl Mar 09 2009, 13:57

I jo que pose, si ja està tot dit....El que va passar ahir va ser un somni, encara no m'ho crec, primer any que faig teatre i em porte cap a casa una placa que posa "Premi a la millor actriu", això és inpensable. I això que no volia eixir ehhh Patri!!!!!!

Pero el millor de tot es poder compartir eixe premi en totes eixes falleres,actrius bonísimes, companyeres...amigues, que han fet que les nits que hem passat juntes siguen inoblidables, Gràcies xiques.

I un milló de gracies al nostre director Ginés per creure en nosaltres desde el principi i per ensenyar-me a voler al Teatre i experimentar això tan gran.

I com no, al nostre "xico para todo" gràcies per haver compartit esta experiència junt a nosaltres, sempre fidel, ajundant-nos, fent els cartells i fotos....en definitiva, a tot. T'ADOREEEEEEEE!!!!!!

I per finalit-zar, donar les gràcies a totes les persones que han estat darrere de nosaltres tots els dies, és molt d'agrair. Ahhhh i continuem la gira, jejejejej!!!!!!
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  SUSANA Dt Mar 10 2009, 16:13

¡Deu meu, Deu meu! ¿Que ha passat per aci? Ahir no vaig poder entrar i hui quan entre i em pose a llegir tot el que heu escrit m'he esborronat i quasi en pose a plorar de l'emoció.

Com ja heu dit, em segut unes Dones molt afortunades per tots el premis que em guanyat, pero sobretot som afortunades per la gent que em tingut al nostre costat en tot moment : a eixe director fabulós que ha tingut tanta paciència amb nosaltres i que sense ell no haguera segut el mateix, a eixa persona que li diuen Enrique i que nit rere nit ha estat ajudant-nos en tot, fins i tot representar el paper de qualsevol de nosaltres si alguna fallava, a tota la gent que ens ha fet costat per a el que fera falta i sobretot jo, per la meua part al meu "maridet" que s'ha quedat en casa cuidant de Josep cada nit que jo anava al assajos.

També voldria nomenar a estes quatre xiques, Dones, falleres i sobretot bones amigues en les que he tingut el plaer de compartir moltes nits, que heu segut la millor companyia que qualsevol xica com jo voldria tindre, així que moltes gràcies per ser com sou i per haver-me fer sentir com mai.

MOLTES GRACIES A TOTS I QUE VISQUEN LES "DONES" (a l'any que ve més) jajajajajajajaj
SUSANA
SUSANA

Nombre de missatges : 7
Age : 48
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty I SEGUIM EN PORTADA!

Missatge  enric Dv Mar 13 2009, 14:44

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dones_10

cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers king bounce cheers
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Re: Dones, Dones i Dones!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum