Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)

2 participantes

Ir abajo

VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!) Empty VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)

Missatge  enric Dl Mar 30 2009, 23:05

Boness! Com esteu? Recuperats? Jo diria, parcialment... jajaja! I dura, i dura, i duraaa! bounce

Això sí, la web continua en ple rendiment després de falles. Durant aquestos dies hem estat ampliant l'àlbum i incorporant les galeries corresponents a la setmana fallera i el Lliurament de Recompenses i Premis del Salvador Soler. Al respecte, al llarg d'aquesta setmana completarem l'àlbum (dia 16, dia 18 i dia 19 de març). Per tant, si teniu material fotogràfic interessant, féu-lo arribar a la bústia (info@fallabarrisantfrancesc.org). També la secció Les Teues Fotos vindrà arreplegant totes les que ens esteu enviant i obrirem, a més a més, el full del nou exercici faller, 2010.

Per cert, haureu endevinat allò del VINT-I-DÓS a sant de què... veritat? A la pàgina principal, teniu la nostra collita de març. ENHORABONA a totes i tots els qui ho heu fet possible. Un abraç i ens vegem mooolt prompte!

PD: damos i dames, per a quan festa? N'ERNEST, alguna novetat? Cleopatrix, tinc que parlar amb tuuu!! bounce Prompte, prompte...
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!) Empty Re: VINT-I-DÓS! (vintidó, vintidó, vintidó!)

Missatge  gemma Dt Mar 31 2009, 16:19

Hola Very Happy Very Happy !!!! jo encara no havia escrit res des que s'acabaren les falles, no tinc vergonya!!!! Mad Mad Mad ...però amb la faena que tenia acumulà i lo malalteta que estava no he tingut temps per a res Crying or Very sad Crying or Very sad . Bo, només dir lo mateixet que tot el món, enhorabona a tot eixa gent que amb la seua dedicació i esforç ha fet posible que enguany siga inoblidable amb tant de banderí (que tenim que ampliar el casal..) sobretot als presidents que han treballat de valent. I que l'any que ve siga igual o millor, jejejej.

Enrique, quant torna la gira de Dones???? ja tinc ganetes...... cheers cheers cheers
gemma
gemma

Nombre de missatges : 23
Age : 43
Registration date : 14/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum