Fòrum Barri Sant Francesc
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

PREGÓ i CRIDA FALLERA

2 participantes

Ir abajo

PREGÓ i CRIDA FALLERA Empty PREGÓ i CRIDA FALLERA

Missatge  enric Dc Feb 11 2009, 16:08

Ja disposeu al reproductor de la pàgina principal dels àudios corresponents al Pregó i la Crida Fallera d'aquest 2009.

A càrrec de Suso Morant, pregoner, i Mª José Rodríguez, Fallera Major d'Oliva.

Des d'ací sumar-nos a eixa crida a la participació de tota la ciutadania i tot el col·lectiu faller a la festa fallera, que ja ha donat el seu tret de sortida, dissabte passat.

Isqueu al carrer, acudiu als casals, féu la veu... perquè, amigues, amics... JA SOM A FALLES!! bounce
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

PREGÓ i CRIDA FALLERA Empty Re: PREGÓ i CRIDA FALLERA

Missatge  SUSO Dj Feb 12 2009, 15:36

Hola a tots...

Ja fa temps que visite aquesta maravillosa pàgina web de Sant Francesc, pero mai m'havia atrevit a escriure res... pot ser per vergonya (que no tinc massa), o pot ser perque no tenia res important que dir...

Pero ja que estic, m'agradaria felicitar al creador de aquesta web i el seu foro i a tota la gent de la falla Sant Francesc, de la cual em sent molt unit per l'amistat que tinc en molts membres de la comissió.

En quant al pregó tinc que dir que em va fer moltisima il.lusió estar junt a Mª Jose i poder dirigir-me a tots vosaltres, i despres en el sopar... fiuuuuuuu... la cosa va estar molt, pero que molt be.. je,je,je...

Bo, un abraç per a tots els fallers d'aquesta increible falla, seguiu aixina... sou els millors..!!!
SUSO
SUSO

Nombre de missatges : 1
Age : 50
Registration date : 12/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

PREGÓ i CRIDA FALLERA Empty MOLTES GRÀCIES!

Missatge  enric Dj Feb 12 2009, 18:24

Moltíssimes gràcies, Suso!

Enhorabona per la teua tasca de pregoner i dir-te que sempre seràs benvingut a Sant Francesc.

Salutacions i fins prompte!
enric
enric
Admin

Nombre de missatges : 58
Age : 38
Ubicació : Oliva
Registration date : 13/01/2009

http://www.fallabarrisantfrancesc.org

Tornar a dalt Ir abajo

PREGÓ i CRIDA FALLERA Empty Re: PREGÓ i CRIDA FALLERA

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum